زمان مطالعه :
۳ دقیقه
مجازات روابط جنسی نامشروع

مجازات روابط جنسی نامشروع

آنچه می خوانید...

مجازات روابط جنسی نامشروع

آیا رابطه نامشروع زندان دارد ؟حکم رابطه نامشروع قبل از ازدواج چیست؟ آیا اعمالی از قبیل بوسیدن، در آغوش گرفتن و لمس کردن جرم است؟ این ها همگی سوالی است که خیلی از  افراد  پاسخ آن را نمی دانند،اگر شما هم پاسخ این سوالات را نمیدانید ادامه مطلب را مطالعه کنید.

حکم رابطه جنسی نامشروع

در پاسخ می توان گفت، خیر، بوسیدن، در آغوش گرفتن و لمس کردن  جرم نمی باشد مگر آنکه طبق قانون  مجازات اسلامی بین فرد نامحرم رخ دهد، که قانون به آن رابطه ی نامشروع غیر زنا می گوید و برای آن مجازات تا 99  ضربه شلاق نیز در نظر گرفته شده است.

البته تمام موارد ذکر شده به عنوان  مثال است و هر گونه ارتباط  فیزیکی بین  زن و مرد نامحرم را می توان مصداق این جرم و مشمول مجازات دانست و حتی برخی قضات فراتر رفته و ارتباط پیامکی و مجازی  زن و مرد را که حاوی مسائل جنسی  باشد، مشمول این ماده می دانند و آن را مستحق مجازات می دانند، که این امر خلاف قانون می باشد.

مجازات روابط جنسی نامشروع
مجازات روابط جنسی نامشروع

وکیل برای مجازات رابطه ی نامشروع

در صورتی که،  زن و مردی که با یکدیگر رابطه  نامشروع داشته اند ،  هر دو  به منظور دفاع از خود نظریه های  یکسانی داشته باشند ،  محکوم نمی شوند.  فرض کنید  هر دو  نفر این گونه بیان کنند  که  این  حرکات  از روی عمد نبوده، در این  شرایط  یک وکیل  خوب و حرفه ای می تواند به گونه ای به آن ها کمک کند که دو طرف مجازات نشوند.

در این موارد می توان گفت  یک وکیل خوب و حرفه ای می تواند  کمک کننده باشد.

گروه حقوقی وکلای پیروز ،قبول دعاوی و مشاوره تخصصی در زمینه ملکی، علائم تجاری، خانواده و اختلافات ناشی از قرارداد
تنظیم قرارداد شرکت های خصوصی و دولتی
021_ 26641878 آدرس اینستاگرام

مشاوره حقوقی

گاهی نیز دیده می شود  افراد  اطلاعی  از قوانین ندارند و  برای پیشبرد  امور خود  نیاز به یک مشاوره حقوقی دارند، گروه وکلای حقوقی پیروز در این  موارد می تواند کمک کننده باشند .

آیا در صورتی که شاکی درخواست برای بررسی پرینت پیامکی بدهد ، دادسرا  قبول می کند ؟

در این شرایط علاوه بر نیاز به اجازه قاضی  نیاز به اجازه قاضی ویژه نیز می باشد ، منظور از قاضی ویژه فردی است که به  عنوان  قاضی شنود در دادگاه حضور دارد و  زیر نظر قوه قضاییه  جایگاه  خوبی دارد . اما  طبق دستورات  مقامات عالی قضایی، لازم است  تا برای بررسی و رسیدگی در این موارد هم قاضی رسیدگی کننده و هم  قاضی ویژه  اجازه شنود  را صار نمی کنند ، آن هم به این دلیل است که در دادگاه  این مساله بازگو نمی شود .

شما می توانید  برای کسب اطلاعات بیشتر  با  گروه حقوقی وکلای پیروز مشاوره کنید .

وکلای پیروز

وکلا، حامیان کارآزموده ای هستند که دست در دست دادخواهان و ستم دیدگان،با بهره گیری از قدرت قلم و قوت کلام خود، به حفظ جان، مال و آبروی آنان اهتمام می‌ورزند. از این رو جمعی از وکلا برای ایجاد سایه ای امن از دفاع پیروزمندانه برای شهروندان، اقدام به تاسیس گروه حقوقی وکلای پیروز نموده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *