زمان مطالعه :
۵ دقیقه
وکیل-کیفری

بهترین وکیل کیفری

آنچه می خوانید...

همانطور که می دانید دادگاه ها و پرونده هایی که در حوزه کیفری تشکیل می شوند از اهمیت و پیچیدگی ویژه ای برخوردار است. از آنجایی که این پرونده ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند داشتن یک وکیل خوب و کاردان در روند پرونده تاثیر به سزایی دارد. اگر به دنبال بهترین وکیل کیفری برای پرونده ی کیفری خود هستید با ما همراه باشید.

گیف

وکیل کیفری کیست؟

وکیل کیفری به شخصی گفته می شود که در حل و فصل پرونده های کیفری دارای تخصص و سابقه ی ویژه ای است. دعاوی کیفری شامل موارد مختلفی است مانند سرقت، فروش مال، توهین، تجاوز به عنف، خیانت در امانت، ضرب و جرح، آدم ربایی، اختلاس، مزاحمت تلفنی، قتل، تهدید، فحاشی و….. وکیل کیفری با به کارگیری اطلاعات جامعی که دارد به حل این دعاوی می پردازد. بهترین وکیل کیفری متخصص ترین فرد در امور کیفری است.

چرا به یک وکیل کیفری احتیاج داریم؟

همانطور که می دانید پرونده های کیفری بسیار پیچیده هستند و داشتن یک وکیل متخصص و کارآزموده در حل و فصل و پیگیری پرونده بسیار موثر است. بنابراین در صورت داشتن پرونده های کیفری حتما به یک وکیل خوب و مناسب مراجعه کنید تا با فن بیان خوب، تبحر و اطلاعات کاملی که دارد به بررسی و حل پرونده شما می پردازد. به یاد داشته باشید که داشتن یک وکیل خوب در سرنوشت پرونده حقوقی شما نقش کلیدی ایفا می کند. در ادامه همه چیز را در مورد ویژگی های یک وکیل کیفری خوب و نحوه انتخاب بهترین وکیل برای شما شرح می دهیم پس اگر به دنبال یک وکیل خوب برای حل دعاوی کیفری خود هستید با ما همراه باشید.

7 ویژگی یک وکیل کیفری خوب

یک وکیل کیفری خوب دارای ویژگی های مختلفی است که مهم ترین آنها شامل موارد زیر می شود:

داشتن اطلاعات به روز

یک وکیل خوب اطلاعات به روز دارد و باید از قوانین و مقررات جدید مطلع باشد و صرفا به اطلاعات چند سال پیش خود اکتفا نکند.

امین و امانتدار بودن

یک وکیل خوب محرم و امانتدار موکل خود است و اطلاعات مربوط به پرونده وی را به هیچ عنوان فاش نمی کند.

صداقت

یک وکیل خوب از دروغ و بلوف زدن پرهیز می کند و با ارائه توضیحات دقیق و قانونی مسیر درست را به موکل خود نشان می دهد.

استفاده از تجربه دیگران

یک وکیل خبره فقط به اطلاعات خود اکتفا نمی کند و از  تجارب دیگران برای حل و فصل پرونده کمک می گیرد.

برخورد محترمانه با قاضی

یک وکیل خوب با قاضی برخورد محترمانه ای دارد و همه جوانب را رعایت می کند.

داشتن چند تخصص

از آنجایی که دعاوی کیفری از پیچیدگی خاصی برخوردار است وکلای کیفری نسبت به وکلای دیگر از تخصص بیشتری برخوردار هستند و در تمام زمینه هایی که فعالیت می کنند تخصص دارند.

فن بیان قوی

وکیل خوب دارای فن بیان قوی است و برای دفاع از موکل خود بیانی شیوا و رسا دارد.

جرائم کیفری

به طور کلی جرائم کیفری به دو دسته ی خصوصی و عمومی تقسیم می شود. جرائم عمومی مربوط به مسائل کیفری شامل اخلال در نظم عمومی، اقدام علیه امنیت ملی، روابط نامشروع، توهین به مقدسات، جرائم انتخاباتی و …. می شود و جرائم خصوصی شامل خرید اموال مسروقه، صدور چک بی محل و… را شامل می شود.

مسائل حقوقی از پیچیدگی خاصی برخوردارند و اگر بدون مشورت با یک وکیل خوب انجام شود ممکن خسارات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد. یک وکیل خوب به شما کمک می کند تا در زمانی محدود و با بهترین راهکار قانونی به حق و حقوق خود برسید. وکیل خوب قبل از پذیرش پرونده با موکل خود به طور مفصل صحبت می کند و سپس پرونده را به صورت دقیق بررسی می کند.

پاسخ به سوالات متداول شما

وکلای پیروز

وکلا، حامیان کارآزموده ای هستند که دست در دست دادخواهان و ستم دیدگان،با بهره گیری از قدرت قلم و قوت کلام خود، به حفظ جان، مال و آبروی آنان اهتمام می‌ورزند. از این رو جمعی از وکلا برای ایجاد سایه ای امن از دفاع پیروزمندانه برای شهروندان، اقدام به تاسیس گروه حقوقی وکلای پیروز نموده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *